Anorexians verklighet

Nu har vi precis bokat thailand resan till nästa år, det kommer blir underbart.
Men om jag fortfarande är sjuk då så kommer det bli ett helvete & jag kommer förstöra semestern.
Ännu ett själ till att kämpa?

Idag då, har druckit kaffe & ätit 1 pepparkaka det är allt.
jag har försökt med maten, men det funkade inte alls!
Jag började bara gråta & skaka, det blev alldeles för jobbigt..
Blev bråk med mamma & det slutade med att vi båda grät.
orkar inte ha det på detta visset längre, snart kommer E hoppas
att han kan få mig på bättre humör iafl..

Vaknade med mega ångest idag, så det fanns bara en sak att göra efter att ha ställt sig på vågen.
Ut & gå! Gick in till stan & sen tillbaka, 8 km.
Hur fan orkar jag?!



Detta mina vänner, de är anorexians verklighet!

Kommentarer
Postat av: Jasmine Brown

Hej jätte bra blogg tkr jag och du kämpa på.Ska forts läsa din blogg.Ha det bra Jasmine

Kolla gärna in min blogg också om du vill :)

2008-12-27 @ 21:17:27
URL: http://xoxo.devote.se
Postat av: Ella

Tack jasmine :)

Hoppas att du fortsätter läsa, jag tänkler fortsätta läsa din :)

2008-12-27 @ 23:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0