frågorna utan svar

farfar var här, det blev mat.
Nu kommer ångesten krypande, andningen försämras, jag vill dö.
Kanske ikväll? nej jag vill inte, jag vill bli 18 & leva men jag vill slippa
ana!
jag tänker dagligen på hur länge jag kommer orka leva med anorexian,
Kommer jag att klara året ut? Eller kommer jag att dö inom de närmsta dagarna?
Kommer jag att dö av svält eller självmord?
Hur länge kommer E finnas kvar hos mig.
Kommer ana att förstöra allt mellan oss?
Hur ska jag få svar på alla mina frågor.
Jag vill inte längre, samtidigt som jag vill.


Kommentarer
Postat av: Malin

Hej, kämpa på. Jag vet att du kommer klara det!

Du är fin och älskvärd! Lycka till!

2008-12-26 @ 23:41:59
URL: http://starbo.blogg.se/
Postat av: Victoria

Jag förstår inte varför du inte kan gilla mat? Mat är det som får oss att fortsätta i livet och mat är det som gör så att vi kan leva, utan mat eller vatten dör vi. Alla har något i sig själva som är untikt och alla är perfekta på sitt sätt! Killar för den delen gillar när de har ngt att ta i, vem vill ta i ett benrangel? Det är ingen som tycker det är sexigt! Ta ett djupt andetag och lär dig tycka om dig själv! Alla älskar dig precis som du är och du ska inte behöva gå ner i vikt för att du tror att det ska förändra folks syn på dig! LEV LIVET!

2008-12-27 @ 00:48:13
Postat av: Ella

tack Malin, jag kämpar för friskheten!



Just din inställning hade jag innan jag blev sjuk, jag älskade mat & jag älskade mig själv.

Sen blev det som en demon kom in i mitt huvud & ändrade mitt tankesätt totalt.

Det du säger har du alldeles rätt i!

& jag ska kämpa! tack

2008-12-27 @ 17:46:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0