Måndag

Heej :)
Nyss hemkommen från stan, varit ute i snart 8 timmar nu.
Efter frukost tog vi alla en promenad innan vi gick in till stan,
sedna har det blivit hektiska timmar på stan. Eller till en början rätt lugnt
men nu senaste timmarna har det varit så mycket folk ute att man inte kunnat röra sig!
Har småsprungit i princip hela tiden.
Nu sitter jag här & mina fingrar skakar utav stress & utmattning.
Har nästan svimmat två gånger på stan & fick spy 1 gång, allt pga att jag
känner mig så stressad & att jag var så trött & utan näring. Fick springa in på närmaste mcd 
& spy. Glammit, visst..
Men om man tar bort allt det negativa så har jag iafl hittat mycket kläder & så.
 Köpt massa kläder, samt två skor & massa inredningssaker visar senare.

Men nu ska jag upp & sova på rummet, ha det bra! :)
Puss

Kommentarer
Postat av: linneasundberg

titta gärna in på mina bilder -> http://linneaasundberg.blogg.se/?tmp=29172627 :)

2008-12-29 @ 17:44:58
URL: http://linneaasundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0