nicole richie

Jag har verkligen inget liv jag vet.
Men ångesten kryper inför måltiden ikväll..
Måste sysselsätta mig själv hela tiden
för att kunna hantera den.

Tankarna går hela tiden om maten ikväll,
Vad ska jag äta?
Ska jag träna/spy efter (har varit spyfri i 8 veckor nu)
Eller ska jag stanna hemma?
Åh tankarna tar kål på mig!

Längtar till onsdag då jag får supa ner mig & glömma allting,
hoppas ni andra kommer få en bra nyår :)

Lägger in en bild som jag verkligen älskar.



Ha en trevlig kväll underbara läsare ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kämpa på, jag tänker på dig!

2008-12-28 @ 19:20:01
Postat av: Ella

tack det värmer!

2008-12-28 @ 20:33:19
Postat av: susan & tyra

kikar in...

fin blogg



På Onsdag är det nytt år ;) Jag funderar på ett nyårslöfte nåt förslag (a)



kramar <3

2008-12-28 @ 22:43:40
URL: http://tyrassusans.blogg.se/
Postat av: Anonym

tycker du det var bra att du slutade spy?, hade det någon betydelse för vikten?,

2009-01-18 @ 20:01:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0