Sticker till stockholm

Angående inlägget nedan,
ja jag har anmält det. Men det händer ingenting vilket gör mig frustrerad.
Jag har ju allting klart för polisen, jag vet vem han är & vad han bor, jag vet allt.
men ändå så gör de ingenting, jag får bara gå & vänta & snart så äts jag upp av oro innifrån.

På tal om äta, försökte precis få i mig en tallrik mjölk & flingor.
Det gick sådär, jag kunde äta några skedar mer än igår. Men
jag vill ju så gärna bara kunna äta utan ångesten!
jag vet att när jag sedan ligger där i sängen så kommer
jag inte kunna sova, det kommer bli som vanligt.
Kommer tvingas upp & göra situps hela natten bara för att jag känner mig så tjock.
Åh, ge mig ett liv värt att leva!
Men nu måste jag packa, åker till stockholm imon, ska shoppa bort all ångest!
självklart visar jag alla fynd när jag kommer hem, är hemma igen på tisdag :)
Ha det bra alla fina läsare :)


Oh girl, I love your style and I love your body!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååh, mary-kate! så sjukt fin!

2009-01-24 @ 20:41:03
URL: http://alltingsnurrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0