Stockholm

Heej :)
Sitter här på hotelletsdator efter ett tag på stan.
Blev inte mycket kläder idag men imon blir det en hel del.
Väldigt fint hotell & rummen är super lyxiga!
Satt nyss & hade en duskussion med mamma & pappa om vad det blir för mat ikväll,
självklart vill ju de gå på restaurang men jag vet inte om jag klarar det så bra.
Men jag får väll bita ihop, eller vad tycker ni? Ska jag följa med ut eller vara hemma
på rummet hela kvällen?
Svår sits.
Min syster beställde nyss hem från tacobar & jag smakade några chips med
gräddfil på. Nu sitter dom upp i halsen & jag har svårt att slappna av för då känner
jag mig så stor! Magen värker..

Har säkert gått upp mycket i vikt nu också :/
men nu ska jag surfa lite ;)
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0