Nyår min vänner :)

Ska börja med att säga förlåt för dålig uppdatering!
Men jag ska berätta om mina dagar så bra det går.

Kom hem från stockholm i tisdags, maten hade gått bättre än väntat i storstaden & ångesten inte lika extrem.
Även mycket shopping blev det, visar senare :)
Igår då på nyårsafton började dagen utan frukost vilket resulterade i stress & väldigt svag i kroppen.
Sedan på kvällen var det ju meningen att vi alla mina tjejkompisar skulle ha en middag tillsammans & det var fläskfile & potatisgratäng. Tog en liten bit fläskfile & sallad. Fick ändå ångest & gick & grät diskret på toaletten.
Sedan för att glömma alla bekymmer började jag dricka massor. Blev full, men hade ändå väldigt kul kväll.
Trots att jag idag vaknade upp med ångest (jag strulade med min bästa kompis & hon strulade med min pojkvän)
Samt att min pojkväns kompis tafsade på mig! usch..
Men förutom alla problem så var nyår 2008 riktigt bra! :)

Tyvärr sitter jag har nu med världen ångest, har ätit hos min pojkvän & nu sitter jag här & vill dö!
Imorse när jag ställde mig på vågen & den visade 40 kg blev jag glad trots att jag inte ville det!
Men nu kan jag svära på att den står på så mycket mera.




Hoppas ni alla hade ett gott nytt år :)

Kommentarer
Postat av: Jii

40 kg? min målvikt ju! hur lång är du?

2009-01-03 @ 23:09:37
URL: http://outerperfection.blogg.se/
Postat av: Ella

är 1.62 bara.

2009-01-04 @ 16:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0